Halaman

Ahad, 28 Ogos 2011

Borang Dana Pilihanraya PAS Kawasan Kalabakan

Tabung Dana Pilihanraya PAS Kawasan Kalabakan telah dilancarkan semasa Majlis Berbuka Puasa PAS Cawangan Pasir Putih yang telah diadakan pada 6 Ogos 2011 bertempat di Restoran Tom Yam Wawasan, Tawau dekat sini semalam. Antara tetamu yang hadir pada majlis tersebut ialah Timbalan Pesuruhjaya 2 PAS Negeri Sabah, Tn Hj Ahmad Dullah, YDP PAS Kawasan Kalabakan En Kadarisman , Timbalan Yang diPertua Tn Hj Norbin Aloh, Ketua Muslimat dan Ketua Pemuda PAS Kawasan Kalabakan serta ramai lagi AJK baik diperingkat kawasan mahupun negeri.

Kepada mereka yang ingin menyumbang untuk Dana Pilihanraya PAS Kawasan Kalabakan bolehlah dimasukkan ke akaun berikut :

Nama Akaun : PAS Kawasan Kalabakan
Bank : Bank Islam (Cawangan Tawau) No akaun :10025010053802

SMS atau hubungi Bendahari PAS Kawasan Kalabakan Sdri Fatmawaty Yusoff 014-8618318 aku_fatma83@yahoo.com selepas transaksi.

Kepada mereka yang ingin memberi komitmen untuk menyumbang pada masa yang terdekat atau akan datang sila isi Borang Sumbangan di atas atau sila isi butiran di bawah dan e-melkan ke aku_fatma83@yahoo.com atau poskan ke :

Fatmawaty Yusoff
PAS Kawasan Kalabakan,
D/A Madrasah Darul Hidayah,
Peti Surat 2019, 
91045 Tawau, Sabah

Nama :
Alamat :
Tel :
E-mel :
Komitmen sumbangan : RM
Tarikh dijangka akan memberi sumbangan :

"Dan sesungguhnya orang-orang yang beriman itu beriman kepada Allah dan RasulNya sehingga mereka tidak ragu-ragu dan berjihad dengan harta mereka dan jiwa mereka di jalan Allah. Mereka itulah orang-orang yang benar." (Al-Hujurat)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...